Školení RSS

Košík je prázdný

Vyberte si školení



Odběr newsletteru školení

OKsystem s.r.o.
Na Pankráci 125
140 21 Praha 4
tel: +420 236 072 111
infozavinacoksystem.cz
www.oksystem.cz

facebook ikona Google+ ikona LinkedIn ikona
  • Organizace školení a testů
    Ing. Jana Husová
    tel.: +420 236 072 251
    skoleni@oksystem.cz

  • Bližší informace o školení
    Anna Ondráčková, DiS.
    tel.: +420 236 072 386
    ondrackova@oksystem.cz

  • Bližší informace o školení
    Ing. Jitka Sotonová
    tel.: +420 236 072 375
    sotonova@oksystem.cz
Úvod > Školení > Cisco > CCNP Voice > TVOICE – Odstraňování problémů v Cisco Unified Communications systémech

TVOICE - Odstraňování problémů v Cisco Unified Communications systémech (Troubleshooting Cisco Unified Communications)

Aktuálně vypsané kurzy

Brno
Praha (2)
TermínJazyk Cena Volné
V případě zájmu o vypsání termínu, kontaktujte prosím paní Husovou skoleni@oksystem.cz
08.09. - 12.09.
5 dnů
50 000 Kč
40 000 Kč
(bez DPH)
08.12. - 12.12.
5 dnů
50 000 Kč
40 000 Kč
(bez DPH)

Autorizovaný pětidenní kurz poskytne zájemci informace o způsobech řešení problémů v síti s Cisco Unified Comnunications systémem nasazeným v jedné nebo i více pobočkách. Kurz probírá metodologii, zdroje, nástroje a možnosti opravy problémů v integrovaných systémech a řešeních problémů s produktem CUCM (Cisco Unified Communications Manager). Kurz je vhodně doplněn o praktická cvičení, která pomohou účastníkovi probírané metody odstraňování problémů vyzkoušet dle reálných scénářů, které mohou v praxi nastat.

Délka kurzu: 5 dnů

Absolvent kurzu bude umět:

  • Popsat metodologii pro odstraňování problémy s řešením Cisco Unified Communications
  • Izolovat a odstraňovat potíže v CUCM
  • Diagnostikovat navazování hovoru pro zjištění příčiny problémů
  • Řešit běžné problémy se SAF a CCD
  • Odstraňovat problémy související s CUCM vlastnostmi a aplikacemi
  • Řešit problémy s kvalitou hlasového přenosu související s multimediálními zdroji

Požadavky pro absolvování kurzu:

Kurz je určen pro:

  • Síťové administrátory
  • Zájemce o zkoušku 642-427 TVOICE, která je součástí CCNP Voice (Cisco Certified Networking Professional Voice) certifikace

Literatura:

Všichni účastníci školení obdrží originál studijních certifikovaných materiálů Cisco.

Technické vybavení:

Všechna cvičení jsou prováděna na fyzických zařízeních Cisco. Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

Osnova:

Kapitola 1: Úvod do řešení problémů s Cisco Unified Communications

  • Způsoby nasazení Cisco Unified Communications
  • Metodologie odstraňování problémů
  • Využití podpůrných a monitorovacích nástrojů

Kapitola 2: Řešení problémů s Cisco Unified Communications Manager

  • Časté problémy s registrací koncových bodů a bran
  • Řešení problémů s dostupností CUCM
  • Řešení problémů s replikací databáze
  • Řešení problémů s integrací LDAP

Kapitola 3: Řešení problémů s vytvářením hovorů

  • Úvod do vytváření hovoru v VoIP a příčin nefunkčnosti
  • Řešení problémů s vytvářením hovorů v rámci pobočky
  • Řešení problémů s voláním mezi pobočkami
  • Řešení problémů s voláním mimo systém VoIP

Kapitola 4: Řešení problémů se SAF and CCD

  • Řešení problémů se SAF
  • Řešení problémů s CCD
  • Vylepšení alarmů a reakcí

Kapitola 5: Řešení problémů s aplikacemi a vlastnostmi CUCM

  • Řešení problémů s Device Mobility
  • Řešení problémů s Cisco Extension Mobility
  • Řešení problémů s Cisco Unified Mobility
  • Řešení problémů s Native Presence

Kapitola 6: Řešení problémů s kvalitou zvuku a multimediálními prostředky

  • Řešení problémů s MOH (music on hold)
  • Řešení problémů s MTP (media termination point)
  • Řešení problémů s konferenčními hovory
  • Řešení problémů s transkodéry
  • Řešení problémů s RSVP
  • Řešení problémů s kvalitou zvuku

Copyright 2008 - 2014, OKsystem s.r.o.
Všechna práva vyhrazena
Kontakt | Kariéra | Tiskové zprávy | Mapa webu | OKbase